愛上玻尿酸 ~ AHC B5 @ BEAUTY

愛上玻尿酸 ~ AHC B5 @ BEAUTY

自從去年初試用了第一支玻尿酸B5精華液之後, 從始皮膚不再一樣, 愛上咗佢。

玻尿酸喺保持人體皮膚水份的主要元素, 有助皮膚吸收水份,從根底打好保水基礎, 由底層水潤到面層, 之後搽咩護膚品都容易吸收啦~
1公升美容院裝玻尿酸toner
試咗幾種玻尿酸精華, 發覺韓國嘅ahc的最啱自己, 用完之後塊面真係飽滿咗, 現在ahc玻尿酸系列還出了爽膚水, 洗面, 面膜, 面霜, 防晒。我都keep住用佢嘅爽膚水, 洗面霜和面膜。成為皮膚每天的食糧。

因為一支30ml的B5精華每天兩次, 用個半月都用完了, 而且都差不多約1400元多一支120ml, 用落條數都好貴, 現在用咗B5 toner後, B5精華都少用了, 因為toner的質感跟精華差不多, 當然比精華稀少少, 但比一般toner質感就較為結, 玻尿酸的濃度也會少一點, 但效果一樣, 用多咗都無咁肉痛。 一支1000ml toner 都係700元左右, 真係經濟多啦!

這個B5 toner的質感比一般toner是比較結身

另外, B5洗面都好清爽, 乾淨得嚟又沒有孟孟緊的感覺, 少少都好起泡, 100ml都可以用好耐。而且100元都唔洗, 超值啦!




而B5 mask 現已經出咗premium加強版, 盒裝都不一樣, 而面膜紙是沒有壓紋, 更貼面但精華亦不會易流失。

premium hydra soother mask第二代B5面膜, 加強版
ahc還出B5防晒霜, 實行全系列保護, 皮膚時刻都飲飽水。質感都非常水潤, 又易推開, 而且帶有少少亮白, 基本上我做了護膚後, 連BB cream都唔洗用, 直接上防晒都有素顏效果, 膚色自然的效果, 估唔到佢有咁好效果, 塊面就唔洗越搽越厚啦!


AHC Premium Hydra B5 Sun Cream


現時市面好多藥房或門市化妝店都可以買到, 價錢有些好吸引, 平到有D驚, 問問韓國代理商後, 才知道原來是假貨, 所以我主主要都是跟韓國代理入口商買, 品質有保證嘛! 最緊要用得安心。

http://qinjessec.blogspot.hk/2015/06/ahc-beauty_24.html

留言

這個網誌中的熱門文章

D.CELL 350 TRA 嬰兒針mask@ BEAUTY

孕婦合用TOAS MIRACLE系列 @ BEAUTY

足底按摩 ~ 銀河沐足 @ HEALTH